خوش آمدید......
تاريخ : دو شنبه 25 فروردين 1398برچسب:, | 19:44 | نويسنده : mohammad mahdi

سلام به وبلاگ من خوش اومدین.....

اگه نظر بدهید خوشحال میشم.....

امیدوارم مطالب رو دوست داشته باشید.

راستی خدمت شما عزیزان عرض کنم که بعضی از مطالب این وب برگرفته از سایت هایی چون:سیمرغ،تبیان،بیتوته می باشد.!!

خوش اومدی...



نظرات شما عزیزان:

ندا*
ساعت18:07---2 مرداد 1394
سلام رسیدن بخیر داداشی ..البته منم نبودم ی مدت.به هر حال ممنون که بهم سر زدی موفق باشی

marjan
ساعت12:48---6 مرداد 1393
یـــکی از همیـــــــن روزهــــــــــا
بایـــد خدا را صدا بــــــــــزنم
یک میــــــــز دو نفــــــــره
دو صنـــــــــدلــی
یــــــــکی مـــــــن
یـــــــــکی خــــــدا
حــــــرف نمـــــــیزنم
نـــــــگاهم کافیــــــست
میـــــــــدانم
برایـــــــــم اشــــــــک می ریــــــــزد!!
پاسخ:عالی


marjan
ساعت15:34---1 مرداد 1393


"مهربانم"



شاد باش

نه یک روز ...!!!

هزار روز...



بگذار آوازه ی شاد بودنت چنان در شهر بپیچد

که رو سیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند..








marjan
ساعت22:39---31 تير 1393
روبهی به زاغی گفت : بیااااااا
زاغ گفت : پنیرو میخوای ؟
روباه گفت : نه !
زاغ گفت : پس چی ؟
روباه گفت : دوری کنیم از هم …
پاسخ:خخخخخخخخخخ


marjan
ساعت16:28---30 تير 1393
چقدر زیباست نام معشوق را با همه دهان ها فریاد کردن...

یا انیس من لا انیس له ...یا انیسی عند وحشتی ..یا ...یا...

وقتی فرازهای دعای جوشن در صحن حرم طنین انداز می شد حس سبکی خاصی می کردم

خدایا می دانم که هستی اما من تو را به گونه دیگر می خواهم راستش را بخواهی کمی حسود ایم می شد که همه محبوب مرا صدا می زنند .عزیزم من تو را از تو می خواهم ....می خواهمت خداااااااااااااا آتش درونم .ٌ............

خدایا هر بند از دعای جوشن قلبم را هزار تکه می کند.

خیلی خیلی خوشبختم که هستی خدا

دوستت دارم معشوقم


پاسخ:عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللی


marjan
ساعت15:02---29 تير 1393
دلم تنگ شده برا روزایی که:

"شبا اس میدادی"مال خودمی"

"روزا بیست بار اس میدادی " دوست دارم

ولی قهر میکردم . قبل از اینکه بخوابی اس میدادی " آشتی نکردیماااااا

"هنوز قهری"

دلم تنگ شده لعنتی.......
پاسخ:بسیارزیبا


عباس
ساعت12:25---29 تير 1393
حالا ناراحت نشو عزیزمن منظوری نداشتم و واقعادرکت میکنم میدونم چحسی داری
پاسخ:هی..................عجب!!!!!!!!!!!!!!


عباس
ساعت4:31---27 تير 1393
آقای محمد وقتی میگم عاشقی قبول کن از پستای جدیدت معلومه بهتره عنوان وبت رو عوض کنی
پاسخ:آقای عباس،شما کی به من گفتی عاشقی؟؟؟!! اصلا من شما رو کجا دیدم که باهم صحبت کرده باشیم.!!!!
پاسخ:بهتره اینم بگم که آره عاشقم،خیلی وقته عاشقم.اما تو روانشناسی عشق چیز بزرگیه و باشکوه هستش و دلیل نمیشه هرکی روانشناسی بلده دیگه نباید عاشق بشه. همچنین موزیک وب نیز عاشقانه هستش و فقط به خاطر عشقم گذاشتم ، خوبه.!!! عشق اگه حقیقی باشه هیچ مشکلی نداره.


marjan
ساعت20:20---26 تير 1393
هوا گرفته بود.باران میبارید.کودکی اهسته گفت خدایا گریه نکن همه چی درست میشه
پاسخ:چه زیبا


ali13717
ساعت14:46---26 تير 1393
سلام . آپم .
پاسخ:الان میام


marjan
ساعت14:31---26 تير 1393
سلام....تو این شبای عزیز ما رو فراموش نکنین....التماس دعا




گاهی دلم می خواهد وقتی بغض می کنم

خدا از آسمان به زمین بیاید

اشک هایم را پاک کند

دستم را بگیرد و بگوید :

اینجا آدمها اذیتت میکنند ؟؟؟

بیا بــــرویــــــــم ...


سجاد
ساعت22:43---24 تير 1393
سلام میشه بیشتر خودت معرفی کنی !!؟
پاسخ:باشه الان میام وبت!!!!!!!!!


مجتبی
ساعت14:02---24 تير 1393
سلام معدلت چندشد
پاسخ:سلام،جناب عالی


MOHAMMAD
ساعت15:44---23 تير 1393
لطفا مرا با این اسم لینک کن:
㋡خوش حال باش ㋡
ممنون.
پاسخ:حتما


عباس
ساعت2:05---22 تير 1393
سلام محمد آقا
وبلاگت عاشقانه اس تا راوانشانسی
پاسخ:آقای عباس اگه یکم دقت کنی و تمام صفحات رو بخونی می بینی عاشقانه نیست.خخخخخخ


:::atieh:::
ساعت15:23---11 تير 1393
ممنون اومدین نظردادین چشم لینکتون کردم

ali13717
ساعت23:48---8 تير 1393
سلام . آپم .
پاسخ:الان میام.


mahsa
ساعت22:38---8 تير 1393
تبریک میگم محمد جان
کارت خیلی خوبه.راستشو بخوای مطالبت خیلی عالین خیییلی

پاسخ:خیلی ممنون عزیزم


MOHAMMAD
ساعت13:02---6 تير 1393
ممنون که به وبم اومدی راستی لینکت کردم ببخشید که دیر شد بازهم به من سربزن.
پاسخ:ok


ali13717
ساعت14:35---4 تير 1393
لینکی . لینکم کن .
پاسخ:ok


شقایق
ساعت16:01---3 تير 1393
منم لینکتون کردم

سعید
ساعت14:22---3 تير 1393
داداش با افتخار لینک شدی.
پاسخ:ممنون


binam
ساعت19:33---2 تير 1393

ین متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش
[Web] -
پاسخ:آره منم برا 20 نفر فرستادم.


شقایق
ساعت22:37---1 تير 1393
وبتون خیلی خوبه

dina
ساعت21:40---1 تير 1393

ین متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش


پگاه
ساعت0:04---1 تير 1393
راستی دادا ما ی چت روم داریم ک میتونی ب دوستات معرفی کنی و بیاین پیشمون محیط خوب و شادی داره امیدوارم ببینمتون اونجا اینم ادرسش vianchat.ir
منتظرتم فعلا بای دادا


:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•·
ساعت17:32---30 خرداد 1393
mamnoon ke linkidi manam linkidamet

mahsa
ساعت17:49---26 خرداد 1393
مرسی که اومدی شعر هم خیلی قشنگ بود

mahsa
ساعت10:55---26 خرداد 1393
سلام این وبتم عالیه
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: